سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابراهــــــیم معـــــنوی

تمسک رئیسجمهور در سخنرانیهایش به امام زمان(عج) مبارک و پربرکت بو

    نظر
 

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس گفت، آنچنان که امام راحل فرموده است این حکومت و همه چیز ما متعلق به امام زمان است، بنابراین توسل جستن به ایشان نه تنها مطلوب که ضروری است.

به گزارش شبکه ایران، طی روزهای اخیر برخی سایت های شایعه ساز از جمله سایت وابسته به یکی از آقازاده ها، درباره توسل رئیس جمهوری اسلامی ایران به امام زمان(عج) در سخنرانی هایش، اقدام به طرح موضوعات انحرافی و اتهام زنی علیه وی کرده است.

این سایت در مطلبی عجیب مدعی شده است، هنگامی که مستقیم به ولایت امام زمان(عج) تمسک می کنیم عملا ولایت فقیه را کمرنگ می کنیم و حتی در عمل با این جایگاه مخالفت می کنیم.

محمد تقی رهبر، عضو کمیبسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه ایران با اشاره به این فضاسازی ها تاکید کرد: شناخت امام زمان، اعتقاد به ایشان و ارتباط معنوی با امام عصر برای تمام مسلمانان بویژه شیعیان لازم است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره در سخنانشان به امام زمان(عج) توسل می جویند، تمسک جستن به امام عصر(عج) از سوی رئیس جمهور را اقدامی قابل تحسین دانست و تصریح کرد: دعاهایی که رئیس جمهور در ابتدای سخنرانی خود مطرح می کنند بسیار مبارک و با برکت است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه تمسک مسئولان به امام زمان(عج) هیچ تضاربی با ولایت فقیه نداشته بلکه در راستای همان ولایت است، عنوان کرد:  پذیرش و اعتقاد به ولایت امام زمان(عج) پذیرش ولایت فقیه را به دنبال دارد و اینها در طول هم قرار دارند.

رهبر در پایان با احوالات امام راحل در این باره، تاکید کرد: تمسک جستن به امام زمان(عج) جزو عبادات است و برای نظام ما برکات بسیاری داشته و دارد و همه مسئولان نظام اسلامی باید همواره به امام زمان تمسک بجویند و از ایشان کمک بخواهند.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس همچنین گفت، آنچنان که امام راحل فرموده است این حکومت و همه چیز ما متعلق به امام زمان است، بنابراین توسل جستن به ایشان نه تنها مطلوب که ضروری است.

به گفته وی افرادی که مدعی هستند برخی مسئولان با مرجعیت و ولایت زیر چتر ارتباط با امام زمان(عج) مخالفت می کنند افرادی هستند که قصد شیطنت و تفرقه افکنی دارند و با هر روشی درصدد تحقق هدف خود هستند.